- 021-6545465
- info@gmail.com
- تهران، خیابان آزادی، کوچه 12، پلاک 227، طبقه اول
علی محمدی
مشاور مالی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد
تخصص و مهارت های من
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است
مشاوره مالی
کسب و کار
بازاریابی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد
پرسشهای متداول
«پیمان»، ارائهکننده راهکار پرداخت مستقیم است. به تعدادی از پرسشهای احتمالی شما در این زمینه پاسخ دادهایم.
«پیمان»، راهکار پرداخت مستقیم از حساب است که در دنیا با نام دایرکت دبیت (Direct Debit) شناخته میشود. در این روش، مشتری به کسبوکار اجازه میدهد تا طبق شرایطی که در قرارداد بین طرفین ذکر میشود، در مدت زمان معینی از حساب بانکی او هزینه خدمات خود را پرداخت کند. از این توافق بین کاربر و کسبوکار با عنوان «پیمانبستن» یاد میکنیم. برای مثال، شما برای استفاده از خدمات اینترنت ADSL باید ماهانه، مبلغی را به شرکت مورد نظر، پرداخت کنید. با استفاده از «پیمان» شما با انعقاد یک قرارداد، به این شرکت، اجازه میدهید که مثلاً برای یکسال، ماهیانه تا سقف ۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال و ۲ تراکنش، هزینه خدمات خود را از حساب شما پرداخت کند. همینطور برای خریدهای اینترنتی روزانه خود، همانند کرایه تاکسیهای اینترنتی یا سفارش آنلاین غذا، میتوانید با اپلیکیشنهای مورد نظر پیمان ببندید که برای یک ماه، روزانه تا سقف ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال و ۳ تراکنش را بهطور مستقیم از طریق حساب شما دریافت کنند.
پیمان، ۳ راهکار پرداخت آنی، دورهای و شارژ خودکار را ارائه میدهد. در هر ۳ روش، کاربر با یکبار فعالسازی و صدور مجوز، امکان پرداخت مستقیم از حساب بانکی خود را با سقف مبلغ و تعداد تراکنش دلخواه در روز، تعیین میکند. راهکار پرداخت آنی، مناسب تراکنشهای خرد روزانه مانند کرایه تاکسیهای اینترنتی، راهکار پرداخت دورهای مناسب تراکنشهای تکرارشونده مانند حق اشتراک پلتفرمهای نمایش فیلم و سریال و راهکار شارژ خودکار، مناسب کیف پول و شارژ سیمکارت اعتباری است.
در پرداخت مستقیم پس از احراز هویت فردی و حساب بانکی، کاربر یکبار به کسبوکار این مجوز را میدهد که طی مدت زمان معین با مبلغ مشخص و تعداد تراکنش دلخواه، هزینه خدمات خود را از حساب بانکی پرداخت کند و پس از آن، فقط با یک کلیک و یا حتی بدون کلیک، هزینه در بستری امن به حساب کسبوکار واریز میشود. در پرداخت اینترنتی، کاربر باید برای هر تراکنش، اطلاعات کارت بانکی خود را در صفحه درگاه بانکی وارد کند. در روش اول، نیازی به یادآوری تاریخ سررسید پرداخت یا ورود دستی اطلاعات کارت بانکی نیست. همچنین احتمال فراموشی در تراکنشهای تکرارشونده کاهش پیدا میکند.
پیمان، شرکتی مستقل با پشتوانه سرمایهگذاری مشترک «فرابوم» به نمایندگی از «گروه توسن» و «کارآفرینی نارون» به نمایندگی از «کارگزاری آگاه»، فعالیت خود را بهعنوان نخستین ارائهکننده راهکار پرداخت مستقیم در کشور آغاز کرده است.
بیش از ۱۰۰ کسبوکار شامل کافهبازار، آسان پرداخت آپ، اسنپ، دیجیکالا، اسنپفود، ایرانسل، تپسی، اسنپپی، ازکی، فیلیمو، نماوا، وندار، دیوار، مبیننت و غیره.
بانکهای ملی، ملت، تجارت، سامان، پست بانک، اقتصاد نوین، کشاورزی، مهر ایران، سرمایه، دی، سینا، ایران زمین و بلوبانک
لطفا برای ثبت درخواست دریافت سرویس پیمان، با بخش توسعه کسبوکار ما به شماره … تماس بگیرید. همکاران این واحد، برای پاسخگویی به تمام سوالاتتان در زمینهٔ فعالسازی این سرویس آمادهاند.
فعالیتهای «پیمان» تحت نظر بانک خود کاربر انجام میشود. همه تراکنشهای پیمان بر بستر پروتکل امن https در گردش است. همچنین احراز هویت در این سرویس، به دستور بانک مرکزی، از طریق سامانه ملی شاهکار (شبکه احراز هویت کاربران) برای تطبیق اطلاعات کاربر شامل شماره کارت بانکی و شماره موبایل با کد ملی بر بستر امن OAuth2.0 انجام میشود.
«پیمان» برای احراز هویت فردی و کارت بانکی کاربران از پروتکل امن Oauth2.0 استفاده میکند که بهشکل تحت وب، مشخصات بانکی کاربر را احراز میکند. برای کاملکردن فرایند احراز هویت، نیاز به ثبت رمز دوم پویای کارت بانکی است ولی بههیچ عنوان پرداختی از حساب فرد انجام نمیشود.
«پیمان» یک روش پرداخت غیرحضوری از حساب بانکی است و از آنجا که اساس هر پرداخت اینترنتی، مشابه با سایر فرایندهای بانکی، انطباق حساب بانکی (کارت) و شماره موبایل با کد ملی دارنده حساب است، این احراز هویت نیز از هرگونه سواستفاده بعدی جلوگیری میکند.
اطلاعات محرمانه شما شامل موجودی حساب بانکی، گردش حساب، رمز کارت و مواردی از این دست بر بستر پیمان و یا کسبوکارها باقی نمیماند و در دسترس نیست. هر عملیاتی در این فضا، بر مبنای مجوزی است که قبلاً در آن سقف و تعداد تراکنش مد نظرتان را در یک بازه زمانی تعیین کردهاید و مبالغ بر همین اساس، به حساب کسبوکار مورد نظر واریز میشوند. در این بین، فقط اطلاعات تراکنشها در پیمان ذخیره میشوند.
برای استفاده از پیمان و احراز هویت در آن، به اطلاعات کارت بانکی و شماره موبایلی که هر دو متعلق به یک کد ملی باشند، نیاز دارید. پس از احراز هویت، بین شما و کسبوکار مورد نظرتان، پیمانی بسته میشود که طی توافقات مندرج در آن، کسبوکار میتواند بهطور مستقیم از حساب شما، هزینه خدمات خود را پرداخت کند.
در هیچیک از مراحل بستن پیمان، بهروزرسانی و لغو، هزینهای برای کاربر وجود ندارد و دریافت رمز دوم پویا در صفحه Oauth2.0 نیز، برای احراز هویت کارت بانکی دارنده حساب است و هیچ پرداختی انجام نمیشود.
بله، برای این تغییر باید دوباره اطلاعات هویتی و کارت شما احراز شود تا بتوانید پیمان را متناسب با نیاز خود ویرایش کنید.
اگر در مراحل استفاده از پیمان، به کمک احتیاج داشتید، با همکاران واحد پشتیبانی «پیمان» به شماره تلفن ۰۲۱۴۷۷۲۵۰۰۰ داخلی ۲۰۰ تماس بگیرید.
هر فرد میتواند با مراجعه به حساب کاربری خود در اپلیکیشن یا سایت کسبوکار مورد نظر، پیمان خود را لغو کند.
پاسخ این سوال بهطور کلی به سیاستهای کلی کسبوکاری دارد که طرف قرارداد پیمان است. اگر از امکان پرداخت آنی استفاده میکنید، در واقع اتفاقی نمیافتد و فقط پرداخت خدمات مورد نظرتان انجام نمیشود. اما اگر از امکان پرداخت دورهای استفاده میکنید، هر کسبوکار مطابق با سیاستهای خود، احتمالاً در چند نوبت زمانی، تلاش میکند تا پرداخت انجام شود و در صورت کافینبودن موجودی حساب، احتمالاً پیمان لغو میشود.
در واقع اتفاقی نمیافتد و از حساب بانکی شما، هزینهای به حساب کسبوکار واریز نمیشود. پیشنهاد میکنیم که سقف مبلغ و تعداد تراکنشهای پیمان را ویرایش کنید
بله؛ در هر لحظه، امکان لغو، تمدید و یا بستن پیمان جدید بدون هیچ محدودیتی، در اختیار شماست.
این سقف، بهطور کلی به سیاستهای بانک و کسبوکار مد نظر شما ارتباط دارد و متفاوت است؛ هنگام پیمانبستن در اپلیکیشن یا وبسایت کسبوکار، سقف این موارد برای شما مشخص شده است.
این تجربه، همانند زمانی است که یک پرداخت اینترنتی ناموفق (تراکنش ناموفق) داشتهاید که معمولاً خطای بانکی است و طی نهایت ۷۲ ساعت کاری، پول به حساب شما بازگردانده میشود. در صورت تمایل، میتوانید نتیجه تراکنش ناموفق را از کسبوکار مورد نظر پیگیری کنید.
بله، پیمان شما با هر کسبوکار ویژه و منحصر به همان کسبوکار است و در جای دیگری، معتبر نیست.